zaterdag 19 februari 2011

Verkiezingen

Wat een boeiende week : wereldrecord regeringsvorming (niet-vorming), groot feest in enkele universiteitssteden (waren wij soixante-huitards nu ook zo cynisch ?), heisa rond gekuch in theater en mail-dummie Lieten...onvoorstelbaar hoe de media zich hier in nieuwsweelde kunnen wentelen.

Naar het schijnt op 5 juni verkiezingen. Dat is pijnlijk. Dan zit ik net 120 km af te werken van Tours naar Poitiers (ook pijnlijk). Maar mijn stem zal zeker niet verloren gaan. Te belangrijk.

Goed nieuws echter uit Geeraardsbergen, mijn eerste tussenstop : 1 van de 3 M's, manneken pis is terug. Dat maakt, samen met de mattetaarten, 2 M's waar ik zal kunnen van genieten. De M van de muur laat ik aan mij voorbij gaan. Er komen nog veel muren, vrees ik.

Nog meer goed nieuws : mijn fietsclub "De Wandelaars" (what's in a name), zal me op de vertrekdag begeleiden tot in Doornik. Dat wordt alvast een gezellig begin.

"De Amerikaanse ontwerper Marc Jacobs spendeerde minstens 1 miljoen dollar (737.379 euro) aan zijn recentste catwalkshow voor komende herfst, dat zegt zijn zakenpartner Robert Duffy. Het event duurde ongeveer 9,5 minuten, dus dat maakt 1.290 euro per seconde", aldus Duffy.(De Morgen)

Ik had dus uitgerekend maar 9 seconden daarvan nodig gehad om mijn trip naar Santiago te kunnen sponsoren. Toch mogen we niet klagen. De kaap van 500 km is bereikt. Nog 1600 te gaan in 3,5 maand.

Tot volgende week.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten