zondag 13 februari 2011

Fietspaden

Ik had niet zo meteen specifieke bedoelingen met mijn tocht naar Santiago, maar ik heb de indruk dat ik, naarmate de tijd vordert, er wel enkele zal kunnen verzinnen. Hier alvast mijn eerste verzuchting :
'Heilige Jacobus, geef ons alstublieft overal goede fietspaden, niet enkel in Limburg en West-Vlaanderen, maar ook in de rest van Vlaanderen, voor mijn part zelfs Wallonië. Wij kunnen niet altijd langs 't water rijden en op sommige plaatsen is het godgeklaagd met onze fietspaden. Geloof maar niet dat we allemaal Flandriens zijn (een frans woord trouwens), dat we allemaal plezier beleven aan een bonkig, schokkend wegdek. Ik zal zeker hiervoor een kaars aansteken bij aankomst in Compostela, maar zorg dat het tegen de gemeenteraadsverkiezingen van 2012 geregeld is.'

De vele positieve reacties van al de mensen uit mijn omgeving zijn zeer bemoedigend. Wijze raad, tips allerhande, morele steun, logistieke steun. Het is allemaal zeer welkom.


En Egypte had haar succesvolle revolutie deze week. Zou ik met de nieuwe communicatiemiddelen nu ook zo veel volk overtuigd krijgen om me te sponsoren ?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten